We zijn er ;-) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emile - WaarBenJij.nu We zijn er ;-) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emile - WaarBenJij.nu

We zijn er ;-)

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Emile

08 April 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Na een lange reis van bijna 11 uur aangekomen in een geweldige stad! Nadat we geland waren hebben we een taxi genomen naar het appartement van Steven en Frederique (dispuutsgenoot van Emile). Bij aankomst werden we al vriendelijk verwacht door de portier. Een heel mooi appartement met onze eigen slaapkamer/ badkamer en om het helemaal af te maken op het dak een zwembad! Hier hebben we meteen een frisse duik hebben genomen en genoten van de skyline van Bangkok!

Vervolgens begon het uiteraard te kriebelen naar meer, dus hebben we de metro gepakt naar de rivier om op een soort busboot te stappen. Hier zijn we tot het eindpunt blijven zitten en toen weer terug gegaan (2.5 uur).

We gaan zo even met Steven naar de nightmart en een hapje eten. We hoorden overigens dat er rellen zijn in Bangkok; het enige wat wij daarvan mee hebben gekregen is dat er 30 man in een rood shirt zaten in een restaurant...

Vanavond gaan we plannen wat we verder gaan doen deze week. Waarschijnlijk blijven we nog een dagje hier in Bangkok, want er is genoeg te zien!

liefs,

Karlijn

• 08 April 2009 - 13:22

Natascha:

Beste Emile en Karlijn

dan staat er reactie op bovenstaand bericht... Denk je natuurlijk, leuk dat ga ik doen. Vervolgens denk je, tsjaa wat kan er nou voor een andere reactie gegeven worden dan "wat een fantastische dingen julllie allemaal mee maken". Wij denken veel aan jullie, we hadden het er toevallig gisteravond nog over. Heel veel plezier en super ervaringen toegewenst!
    Kom heelhuids thuis ;-).

Groetjes
    Natascha en Pascal

• 08 April 2009 - 14:12

Hanne:

hier de groeten vanaf het vliegveld in hong kong. Geniet en tot snel x

• 08 April 2009 - 14:42

Janneke:

Lieve Karlijn en Emile,

Heel veel plezier de komende weken! Als jullie nog een leuke tip willen...fietsen met Co in Bangkok vonden wij echt heel leuk!

Ben echt heel jaloers op jullie :-)

Geniet ervan,

x Janneke

• 08 April 2009 - 16:46

Marry:

Heerlijk te horen dat alles goed gaat met jullie, inderdaad verstandig om daar nog even te genieten van die mooie stad, echt de moeite waard...veel plezier en dikke kus ...
    X Marry

• 08 April 2009 - 17:24

Sylvia:

Hoi vakantiegangers,

Ja ja, het is nu echt zover, jullie zitten lekker in het geweldige Asië. Lekker warm hè!

Ik zag de tip van het fietsen in Bangkok al staan. Is echt een aanrader moet ik zeggen. Wel vroeg op (volgens mij begon het om 7.00 uur), maar dat is qua temperatuur en drukte ook wel erg prettig.

Hebben jullie al een idee wat jullie gaan doen?

Stél jullie besluiten naar Laos te gaan, probeer dan met de bus te gaan. Wij hoorden, na onze hobbelige nachttreinrit, dat het veel comfortabeler en goedkoper was om met de nachtbus te gaan. Qua Laos vonden wij Luang Prabang geweldig. Olifantrijden! Maar dat kun je vast in Thailand doen. Is echt een heel leuke ervaring.

En mochten jullie naar HCMC gaan, let goed op de camera hè ... ;-)

En vermijd Pattaya!

Fijne weken!

x
    Sylvia

• 08 April 2009 - 21:14

Marloes:

Geniet ervan en van elkaar!!!!!
    Knuffels marloes, martijn, tess en seth

• 09 April 2009 - 11:45

Michele:

Leuk hemelsblauw apartement, je kunt zo een duik nemen zie ik op de foto..handig hoor..douche helemaal overbodig....ook lekker cool zo zonder ramen enzo..
    Poezen zenden groeten!! M

• 09 April 2009 - 11:49

Leomiek:

hoi hoi
    wel een beetje jaloers natuurlijk maar geniet er lekker van!
    liefs leomiek

• 09 April 2009 - 17:59

Selma:

Ik ben nu echt al vreselijk jaloers... en krijg enorme zin in een koud biertje op khao san road!! xx

• 10 April 2009 - 09:08

Michèle:

Chiang Mai: Songkran festival zie @gmail.. met tel# Corinne(San Diego) 081-530-3845 zij is daar nu..weet van jullie etc...

• 14 April 2009 - 09:35

Randy:

Na het lezen van jullie verhalen ben ik blij dat ik hier in Gadgetvalley zit. Hier hebben we namelijk ook mooi weer en wij vermaken ons best met de Wii ;-) Het weer is ook top! Vrijdagavond de eerste BBQ van het jaar meegemaakt inclusief regen en hagel. Hollandscher kan het niet.

Duty calls, want de kadootjes staan te trappelen om verstuurd te worden. Veel plezier namens het voltallige Bestel-Team!